Lite skolan-suger-avskrivning bara

Jag är fruktansvärt trött på skolan. Hur mycket jobb jag än gör tycks högen med saker att göra inte minska. På fredag har jag prov i naturkunskap. Positivt är att jag fick godkänt på delen om universum, men delen om energi? Tja, det verkar inte vara det svåraste att göra, bara jag lyckas trycka in det i min skalle innan fredag så ska det väl gå bra. Jag måste hitta syven också och hoppa av ensemblen, såvida det inte går att göra någon prövning. Jag pallar verkligen inte stressen av att ha den där jävla schemarkocken. Jag har mailat till rektorn men får inget svar. Jag är less. Jag tar hellre bort det sista som har med musik att göra på skolan. Eller ja, mitt PA100 har väl med skolan att göra, men det är lite utav en annan sak.

Bla bla bla. Vad fan håller jag på med? Det här är inte den jag ville bli när jag var femton och bombsäker på att allt skulle bli awesome så fort jag började gymnasiet, och fortsätta vara awesome hela vägen efter det. Å andra sidan är ganska mycket av den jag är idag en typ av person som den 15 åriga jag inte ens kunnat föreställa sig. Lite bakslag får man väl ta. Nej, jag pluggade inte igår, och idag tycks jag inte få så värst mycket gjort, även om jag ska försöka lite till. Fan heller att jag tänker låta imorgon passera utan plugg, jag ska klara av gymnasiet nu, det bara är så!

Btw, Hungerspelen på bio på torsag! Fy fan vad jag taggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0