En vecka senare

I natt, klockan fyra eller något åt det hållet, lämnade jag in min sista inlämningsuppgift innan studenten. Det känns så jävla bra! Det enda jag har kvar är ett matteomprov, men det ska nog gå bra. Jag har knappt sovit på hela veckan. Jag har haft massa plugg och både den ena och den andra jobbrelatera utbildningen på olämpliga tider. Men nu känns det bra.

För precis en vecka sedan, eller ja, om några timmar, kom jag hem från Mölnlycke där jag var på antagningsintevju för folkhögskolan jag sökt. Det gick helt okej, och jag får troligtvis veta i veckan huruvida jag kommer in eller inte. Jag kommer förmodligen gå på helspänn fram tills dess.

Jag är trött som ett fån. Kommer alldeles strax att somna känner jag. Imorgon är inte idag. (well duh)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0