Bröööl

Jag har fått det bekräftat, JAG SKA FÅ GÅ ETT FJÄRDE ÅR! Så nu har matteB och historiaA plockats bort från mitt schema. Dvs, mindre att göra och mer tid. Nästa termin ska ju dessutom psykologin avslutas, för kursen var bara en termin lång. Så jag kommer få ännu mera tid då, och ännu mindre att göra. Det här är det jag gått omkring och varit fundersam över, för er som undrar.

Igår klockan 14 var deadlinen för våra jullåtar... Jag lämnade in min 14 minuter för sent. Hoppas på att den bli godkänd ändå.
Programmet kraschade i onsdags, och jag kunde inte få hjälp förren igår, och jag fick spela om lite... Hade jag haft iallafall en timma längre på mig hade låten blivit helt ok. Hade jag haft två timmar till på mig hade jag blivit nöjd.
Jag hade lagt upp den här i ett sånt här ljudspår om jag kunde, men jag vet inte hur man gör, så då kommer jag inte göra det.
Men glad är jag! Jag kommer att vara en gymnasiefyra om två år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0