Bloggeliblogg

Så det här med att jag skulle fortsätta blogga här gick ju jävligt bra. Ibland önskar jag att jag satt och hade bara en och samma blogg, dvs att jag skulle ha hållt mig till den jag hade från början. Varför detta behov av att byta blogg hela tiden? Det har bara resulterat i att jag inte har bloggat alls, för att jag inte har kommit igång ordäntligt. Tror jag. Jag hade velat skriva ner mina tankar för hela det här året, men so far, det har inte gått så bra. Och nu är året snart slut. Jag har försökt kopiera över alla mina gamla inlägg till ett och samma ställe. Big surprice, jag startade en helt ny blogg för det. Idioti? Ja. Det går segt, och dessutom är en av mina bloggar raderade. Det var inte jag som raderade den. Blogg.se tyckte väl att jag hade varit inaktiv eller nåt, vilket suger apballepung. Alla mina tankar sen den perioden av mitt liv är nu puts väck. Det är som att de inte exsisterade. Jag blev faktiskt riktigt lessen när jag upptäckte det, för jag hade ändå lagt ner ganska mycket av min tid på den bloggen, tid som jag egentligen inte hade. Jag tycker om att läsa mina egna tankar så här några år senare, för att se hur jag tänkte då. Det gör att jag lär känna mig själv mer. 
 
Jag sitter just nu i mitt rum och försöker ignorera orkestern som spelar en våning ner. Det låter helt fantastiskt dåligt i och med att i stort sett ingen vet vad de håller på med. Trots detta låter det betydligt bättre nu än för några timmar sedan. Eller så var det bara den nyvakna jag som var så irriterad på att de väckte mig att det gjorde det värre än det var. 
 
Igår var vi i Landvetter och hade högstadiedisco. Ironiskt nog höll vi till under ett bibliotek. Imorgon ska vi med klassen åka till Danmark. Halva klassen i alla fall. Andra halvan åker till Norge. Jag hade hellre velat åka till Norge, men det här blir säkert bra det med. 
 
Jag tänker fortsätta med att kopiera över blogginlägg till den nya bloggen. Inte alla, men några i alla fall. Jag vill samla så mycket av mina tankar som möjligt på ett och samma ställe. Det går lite emot vad jag precis sa, men det skiter jag totalt i. Vissa saker vill jag inte riktigt komma ihåg, och jag vill mest ha positiva saker där. Vilken adress den bloggen har spelar ingen roll. Just nu är den ändå bara till för mig själv. Jag kanske öppnar upp den sen, om jag får lust. I sådana fall blir det när jag har kopierat över mitt liv klart till den. 
 
Det här blir ett långt inlägg. 
 
Vad hände med den här bloggen egentligen? Av alla de bloggar jag har haft så har det här ändå varit den bästa. Varför slutade jag blogga just här? 
 
Mycket spännande. (som i nej) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0