Min telefon är oartig

Jag hade en awesome dröm. Den var spännande och jag ville verkligen veta hur det slutar. För precis när den där random personens byxor sprack över knät, då ringde min telefon och väckte mig. Hur oartigt är inte det?

Det var ett nummer jag inte kände igen. Jag tänkte "hm... Handlar det här om skolan eller?" Jag svarade nervöst i telefon, nyvaken som jag var. Tio sekunder in i samtalet var jag avslappnad, glad och sprallig. Jag fick nämligen ett till sommarjobb. Visserligen fick jag inte det jag hade sökt, men jag fick ändå ett annat jobb på samma ställe, vilket ändå gjorde mig glad.

...Min sommar kommer vara fullspräckad med saker att göra. Tur att jag har min kalender, annars skulle jag utan tvekan råka dubbelboka mig fyra gånger om varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0