Jag är för lat för att skriva en vettig rubrik

Det här med skolan ja... Jag blir så less just nu. Det är knappt en månad kvar och jag har 14 viktiga uppgifter kvar. Jag kommer vara mer eller mindre död när jag är klar. Om jag blir klar det vill säga. Just nu känns det inte jättepositivt. Jag har varit konstant jättemegatrött hela veckan. Jag antar att det är en effekt av min PA100 hets jag hade förra veckan, men helt säker kan jag inte vara. Dock är det skönt som fan att jag lämnade in det i tid.

Den här sommaren kommer förhoppningsvis bli helt awesome. Jag har redan gjort upp lite planer för det.

När jag var i england nu fann jag en massa orsaker till varför jag älskar england. För det första är folk så trevliga där, för det andra är det sjukt fint och för det tredje är det god mat där. Nån gång i mitt liv ska jag bo där... Om så även enbart för ett år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0