En "mitt-liv-suger"-dos

Vaknade, med en vagel jag förmodligen fått av stress, av att jag slog tån i väggen, upptäckte att vi hade slut på mjölk, glömde samhällskunskapsboken och mina hårsnoddar hemma, matteprovet gick åt helvete, jag bröt ihop på lunchen, som för övrigt var rätt oätlig, hade ont i både huvud och mage på samhällskunskapen, fick mer inlämningsuppgifter att göra innan första juni och missade bussen från skolan men var allmänt less så prommenerade, trots att mina knän knappt höll för det. Nu har jag dumpat mitt feta arsle i lokalen och väntar på att klockan ska bli kvart över tre. Då ska jag nämligen äta middag, eftersom att jobbet förväntar sig att man ska ha ätit middag innan klockan fyra. (vansinne för min del som är van att äta middag kring 18-19 nån gång) Jag är inte det minsta pepp på att sitta med min telefonskräck och få samtal på samtal med arga folk som argt säger att de inte är intresserade av nån tidning. Jag fick knappt nån sömn i natt heller, så jag skulle ge väldigt mycket för att få sova direkt när jag kommer hem, men nope. Imorgon har jag två prov jag måste göra. Jag har varken haft tid eller möjlighet att plugga till dessa tidigare, så jag får ta mig tid till det när jag kommer hem, kring tio ikväll nånting.

Bleh. Jag borde inte gnälla, men det är svårt att låta bli...

Kommentarer
Postat av: FikonSpik

Jag tror att i vissa lägen borde man visst gnälla <_<

Det råkar också vara så att jag tror att du är i ett sånt läge xP



Jösses människa, hur får du plats med ett jobb också?!

2012-05-24 @ 12:52:19
URL: http://crapscrapper.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0