Kors och tvärs genom halva sverige

Det kommer kännas sjukt skumt att sova hemma i min egen säng i natt... För jag har inte sovit hemma på en och en halv vecka. Jag var den enda på kursen i Stockholm som inte kom från Stockholm. Uppsalas fältkonsulent (som bara var där typ tre timmar) var inte ett skvatt förvånad över att jag hade rest genom halva sverige för att vara med på en helgkurs. Fast det är klart jag gjorde, UNF är awesome! Bilden här nedan är på gänget i Stockholm (nåja, nästan alla, några hade hunnit sticka hem).

På kvällen hann jag träffa Ninen och en grabb som kallas för morot innan jag satte mig på tåget hem. På tåget fann jag av en slump Laura, vilket var trevligt.

Jag är hemma och bakar kladdkaka inför imorgon, då vi ska spela in min låt. Det har varlit lite si och så med hur det blir, men jag tror att det kommer att bli helt okej ändå, även om det inte blir precis som jag hade tänkt. Jag måste börja skriva på PA100 rapporten. Det känns segt. 70% seminarium på fredag också. He ä bara å kör igång med skoljobb nu!

Grattis på födelsedagen i efterskott. Jag hoppas du hade en awesome dag igår, för det förtjänar du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0