Sjuklingens multitask

Mjukisbyxor, för stor T-shirt, filtar, vetevärmare och en äcklig fruktdryck medan jag pluggar historia. Multitask, here we go! Alltså, mitt tappra försök till att sluta vara sjuk medan jag gör skolarbete, det tycker jag räknas som multitasking. Imorgon ska jag se Hungergames på bio, och jag vägrar missa den, om jag så ska behöva springa hela vägen till stan med 41 graders feber och en gammal rutten banan fastklämd i mitt öra. ...Vad nu bananen skulle göra där.

Big day tomorow. Jag ska tillslut redovisa mitt 70%seminarium, hitta svenskaläraren för att få min restuppgift, leta upp syven för att rektorn efter två och en halv vecka fortfarande inte svarat på mailet, hoppa av en kurs, ansöka prövning i två kurser, vara en timme på UNFs öppen lokal och så ska jag se på HUNGERGAMES! Jag har längtat efter filmen ända sedan jag läste den första boken!
<- Bilden jag hade i inlägget om boken.... När det nu var. Säkert i september nån gång, jag minns inte riktigt. Fast jag var fruktansvärt seg på att läsa boken, med tanke på att jag ägde den i typ ett halvår innan jag fick för mig att läsa den.

Tagga filmen!!!!!

Hur som helst. Historialäxa, jag måste fortsätta med den.

Uppgift 10; Gör en kort beskrivning av Sparta.
-THIS. IS. SPARTA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0