No spoilers

Jag har låtit bli att skriva om Hungerspelen med flit, eftersom att jag vet att jag såg den tidigt och många ska se den. Nu snackar jag då alltså om filmen. Det jag kan säga utan att spoila är att jag tyckte filmen var bra, men att jag störde mig på två detaljer som var annorlunda i filmen mot hur det var i boken. Vilka två tänker jag inte säga, men den som läst boken förstår mig när den ser filmen. Början av filmen kändes ganska påstressad, men jag förstår varför de gjorde så, eftersom att filmen trots allt var lång och så.

Hur som helst tyckte jag att filmen var bra, och när den kommer ut på DVD tänker jag köpa den.

Idag har varit en fruktansvärt slö dag. Jag har gjort i princip ingenting alls, men sådana dagar måste också få finnas. Planen är att plugga lite efter middag. Bra plan. Frågan är om jag ska plugga historia eftersom att jag måste lämna tillbaka boken på fredag, skriva på min projektarbetesrapport eftersom att jag knappt har hunnit börja eller om jag ska plugga naturkunskap eftersom att jag har prov på tisdag... Hm...

Jag räknar ner dagarna till studenten. Varje dag jag vaknar får jag mer panik för alla ogjorda saker. Jag vill inte tro på dig när du säger att jag redan gått in i väggen och fastnat någonstans mitt i den, men jag börjar få slut på både bortförklaringar och tid.

Kommentarer
Postat av: FikonSpik

Om du är rätt inläst på historia vore det nog värt att plugga naturkunskap, för att sedan läsa på historian de få dagar som är kvar och därefter börja med rapporten. Så skulle jag ha gjort.

Faktum är att jag hade nog gjort såhär även om jag inte var inläst på historia till att börja med <_<

2012-03-25 @ 21:00:46
URL: http://crapscrapper.blogspot.com/
Postat av: Mel

Jag gillade oxå Hungerspelen filmen men böckerna är bättre ^^

2012-04-01 @ 11:38:01
URL: http://iheartfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0