bara för att jag fortfarande lever

Jag sitter i Stockholm (eller Huddinge om man ska vara petig) och lyssnar på musik. Det är ganska mysigt, men det här med att plugga går ju sådär. Mitt lov har varit ganska najs. Började med att jag for iväg til lSkelefte med pojke och Mårten, sen hade jag besök av Mattias och efter det stack jag på sportlovsläger i Tärnaby. Jag hann vara hemma två timmar i torsdags för att packa om innan jag stack till pojke, sov där och sen satte mig på flyget på väg hit. Jag är här för en UNFkurs, och jag har haft sjukt roligt. Kommer att vara lika ledsamt som alltid att åka hem i morgon. För en gångs skull är jag inte taggad på att åka tåg hela natten, men det är bara att försöka plugga sig igenom den, eller sova om pluggandet skiter sig. För tillfället sitter hela gänget och spelar TVspel, förutom jag som inte är särskillt pepp på TVspel för tillfället. (Känns lite forever alone över att sitta och blogga istället för att vara social, men jag valde det själv så)

Idag har jag varit på Stureplan! Så cool är jag! (För att vara ärlig så gick jag bara tvärs igenom, men jag har aldrig varit där förut, så nu kan jag kryssa bort det från min saker-man-inte-behöver-göra-innan-man-dör-lista.)

Dagens bästa citat från mig;
"Jag är hellre älskad än hatad, men hellre hatad än obemärkt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0