Well DUH!

Jag sitter här i badrummet med färg i håret, eftersom att det bruna jag hade delvis skiftade i grönt (logiskt när jag hade lila innan det bruna) och jag vill att det ska vara snyggt på studenten på tisdag. Dessutom vill jag inte ta studenten som brunett två gånger. (För studenten tar man ju faktiskt bara två gånger. Eller hur var det där nu?)

Hur som helst. Jag läste användarmanualen eller vad det nu heter, och där stod det med stora feta bokstäver; "PRODUKTEN FÅR EJ FÖRTÄRAS!". Ja... Då var min söndagskväll förstörd... Vad ska jag nu sitta och mumsa i mig medan jag väntar på att färgen ska bli klar?


Bju på den här bilden. Bara för att. Jag är så otroooooligt cool och estetisk som har en bild i gråskala.

Måste också bara få skryta om att jag cyklade en mil idag! Mhm! Så duktig är jag! Och jag har ändå inte ont i knän, WIN!

Från och med tisdag kommer jag att blogga från en annan blogg. Detta för att jag faktiskt kom in på Wendelsberg och jag vill kunna jämföra mina tankar innan och efter. Dessutom har jag haft den här bloggen nästan ett år, skäms på mig som inte har bytt än. Hehe. Nejmen den bloggadressen postar jag här på tisdag! (För den som vill stalka mitt liv som projektbildare) (Fast jag flyttar först i augusti) (och som vanligt överanvänder jag paranteser) (jag gillar paranteser) (och choklad)

Kommentarer
Postat av: FikonSpik

(Jag kommer så följa dig även om du byter blogg (fast du får gärna säga till om du blir inaktiv på andra bloggar du haft sedan tidigare(för övrigt finns det ett programmeringsspråk som använder hur mycket paranteser som helst!(Det heter Lisp ^^))))

2012-06-10 @ 22:35:53
URL: http://crapscrapper.blogspot.com/
Postat av: Förjagkommerintepånåttnamn

vad hände med ny bloggadress? :)

2012-07-05 @ 21:32:33
Postat av: Förjagkommerintepånåttnamn

vet inte om jag misslyckades med att skicka min kommentar som jag skrev här förut eller varför den inte syns, men jaja. Here we go again:
Vad hände med den nya bloggadressen?? :)

2012-07-07 @ 01:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0