hundrädsla

Igår var jag i Sävar och firade min pojkväns mamma som fyllde 40 år. Då hoppade vi studsmatta, vilket var roligt. Christoffers mamma fick för sig att det skulle vara roligt att lägga en av deras hundar på studsmattan. Den såg väldigt rädd ut, så jag lyfte upp den och bar den till kanten av mattan så hon fick ta ner den på marken igen. Det ägde, för jag är rätt hundrädd. Att jag vågade lyfta den hunden är ett framsteg!
 
 
Idag tog jag sommarens första dopp. Lite skämmit kanske, framförallt med tanke på att mitt sommarjobb är på en lägergård vid Nydalasjön. Det blåste idag och det har regnat tidigare under dagen vilket resulterade i att det var kallt som tusan! Med roligt var det, även om min dumfåne stod bredvid och skrattade åt mig och tog bilder. Han badade inte. Jag vet inte om det är för att han var smartare än mig eller kanske bara var lite badkruka av sig, men han missade känslan av en varm dusch. (Typ hur skönt som helst!)
 
För övrigt, appropå hundar och bad, har jag kommit fram till att jag älskar bilder på hundar när bilden är tagen under vattnet. De äger!
Den här bilden beskriver mig rätt bra för övrigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0