Första dagen på jobbet avklarad

Igår hade jag min första dag på jobbet som gårdsvärd på KFUMs lägergård på nydala. Jag fick bland annat leka mattant, köra diskmaskinen, torka disk och flytta på tunga saker. De andra som jobbar där är väldigt trevliga och barnen är så sjukt söta.
 
Efter jobbet stack jag till stan och tog en fika med Sara, vilket var väldigt trevligt. När jag kom hem igen somnade jag på soffan och sov som en stock i några timmar. Idag var jag hemma från jobbet på grund av att min rygg gör ont. Jag tror aldrig någonsin att den har gjort så ont. Imorgon tänker jag vägra bära på saker som både är större än mig och väger mer än mig.
 
Igår hade jag också världens bästa pojkvän som gjorde middag till mig. Hemmagrillad hamburgare med sallad, dressing och röstad lök. Idag åt vi grillspett.
 
Snart är det bara en månad kvar tills jag far till Island. Jag taggar sönder!

Kommentarer
Postat av: trodde inte jag kunde läsa i mobilen

ISLAND ISLAND ISLAND ISLAND ISLAND ISLAND ISLAND ISLANDDDDDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!

2012-07-10 @ 22:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0