snabb sammanfatting om vad jag haft för mig

Idag har jag lyckats krasha två datorer. Jag känner mig sjukt duktig... Fast jag säkerhetskopierade de viktigaste filerna igår, så att datorn krashade och behövde skickas iväg på reparation är inte hela världen. Det var lixom skoldatorn, och jag hade knappt hunnit börja använda den. Är inte helt hundra på vad som var fel på den, men batteriet tog slut, sen ville den inte starta mera. Datateknikerna babblade om USBporten och nån kortslutning och så fick jag en lånedator. (Den datorn krashade också när jag försökte ladda ner FireFox till den... Jag ville lixom inte använda mig av internet Explorer. Fast man kan ju tycka att en dator ska klara av att ladda ner FireFox)

Det blir inte så mycket tid åt att blogga nuförtiden. Det är nästan lika bra, men ja. I fredags åkte jag och Christoffer slalom i Bygdsiljum. Det var sjukt roligt. Jag åkte med stavar för första gången, och det såg lite... speciellt ut. Jag hade så svårt att hålla balansen, och jag tyckte att stavarna bara var ivägen hela tiden. Igår var jag duktig att söka jobb, och idag har jag gnällt på mitt schema som tydligen inte går att göra nåt åt. Sen har jag också begravt Ämmäh i filtar idag!

Ämmäh är söt!

Det var väl det senaste antar jag. Imorgon fyller min kusin tonåring, vilket gör att jag känner mig gammal. Jag minns lixom när han var bebis, hur mycket jag fick sitta barnvakt och hur jag brukade vara hans idol. Om ett halvår fyller jag inte-längre-tonåring. Fine, jag är fortfarande ung, men jag fick åldersnoja när jag var femton... Tiden går för snabbt, snart måste man ju kolla på vad man ska välja för pension!

...Ja, om min generation nu kommer att ha möjligheten att gå i pension...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0