Nu äre slut på jul

Lovet är slut och jag sitter än en gång på skolan. Första lektionen var matte, vilket var fruktansvärt segt. Morgonen började med att jag vaknade i pojkes famn, vilket var fruktansvärt mysigt. Det var mindre roligt att kliva upp för att ta sig hit medan han fick somna om, men det är väl vad man får räkna med. Har sovit där tå nätter i rad. Det är så himla praktiskt att vara ihop med någon som bor i samma stad som en själv, för det är så mycket lättare att ta sig till varandra. Bra morgon hur som helst.

Nyårslöftet för i år var att enda ursäkten för att inte fara på lektioner ska vara fysisk sjukdom. Förkylning räknas inte. Det är bara en termin kvar nu, sen är jag klar. Förhoppningsvis, men jag tänker kämpa allt jag kan. Jag VÄGRAR stanna kvar ett femte år också.

Agnes blekte mitt hår i söndags. Vi hade något för lite blekningsmedel till mitt hår, som har växt en del sen jag köpte förpackningen i somras nån gång. Detta resulterade i att mitt hår numera ser ut som en intressant blandning av morot och en övermogen banan, vilket jag finner kopiöst komiskt.

Håltimme fram tills efter lunch, here we go. Nästa vecka börjar mitt nya schema med mina fina schemakrockar. Here we go, yeah, yeah!

Kommentarer
Postat av: Ämmäh

Du är väl så illa tvungen att vara på skolan med dom nya bestämmelserna från csn, upprepad ogiltig frånvaro (två gånger) så blir det tjaffs sen får man inte studiebidraget så

Men nu är det snart slut med religion så du slipper den helvetesläraren i alla fall!! :)

2012-01-11 @ 10:05:57
URL: http://muppetdoll.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0