Denitski kom hitski

Jag har totalt vänt på dygnet känner jag... Klev upp fem på kvällen och det kändes helt sjukt att lägga sig i sängen redan nu. Klockan är ju inte ens halv två. Fast, det är svårt med det här att sova då man har trevligt. Jag hade en awesome nyår med familj, grannar och pojke. Var lite halvhängig, så en lugn nyårsafton var precis vad jag ville ha. Nyårskyssen var fett najs, trots att den blev såattsäga på brittisk tidszon. Haha, söt pojke är söt, och lite blyg som inte ville kyssa mig framför mina föräldrar. Förståeligt, men jag är ganska säker på att de har räknat ut det i alla fall. Oh well. Internet fungerar inte på min dator, så jag testar att blogga från min mobil istället. Har ingen aning om det kommer funka eller hur det kommer se ut, men det visar väl sig. skulle inte bli förvånad om ingrnting funkar, för tekniska saker strejkar mot mig idag. Men vad gör det? Med dessa ord tänker jag, dunderförskyld som jag är, sova, i hopp om att vara frisk imorgon. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0