Ledarutbildning

Jag var på kurs i helgen. Ledarutbildning med inriktning dolda handikap. Det här var en så sjukt underbar helg. Den var både lärorik och trevlig. Gruppen som blev passade så otroligt bra ihop. Alla kunde prata med alla, ingen verkade vara utanför och alla verkade trivas bra. Det var otroligt starka föreläsningar, framförallt en kommer stanna i bakhuvudet på mig väldigt länge. Hon är en så sjukt duktig föreläsare, och hennes föreläsning var både informativ, personlig och stark.

UNF behöer fler kurser som den här, för det är v erkligen ett ämne som man inte tänker så myclet på alla gånger. Jag har sagt det förut, men jag säger det igen. Det här var en av de bästa UNFarrangemang jag varit på.

Så... Cvitamin i form av brustabletter rakt på tungan. Har vi lärt oss att det är en mindre bra idé eller kommer det ske igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0