Ämmäh ligger och sover

Jag har världens finaste Ämmäh på besök här! Vi har druckit varm choklad, ätit varma mackor och haft astrevligt. Hon är just nu söt och sover några meter åt vänster, men jag själv kan inte riktigt somna än. Är lite för glad, och lite för pigg för det. Det är universitetsdag imorgon, och jag har ärligt inte ens tänkt på vilka föreläsningar jag ska gå på. Jag vet ju redan vad jag vill göra efter gymnasiet, och får jag som jag vill stannar jag inte kvar i denna stad. Oh well. Jag får kolla igenom papperet medan jag äter frukost, och i värsta fall hitta någon annan att föja efter. Om inte annat kommer även Gustav vara där (well, hans skola ska vara där, så jag räknar med att han är där också) så då kan jag följa efter honom. Han har lyckats glömma några armband här, så jag ska passa på att ge tillbaka dem. (Eller för att vara riktigt ärlig så har jag "ondskefulla" planer på att kidnappa hem honom efteråt och "tvinga" honom äta middag med oss... Men det vet han inte om än!)

Well, jag ska försöka somna nu ändå. Ämmäh har en plan på att väcka mig genom att trycka upp mitt ex gamla socka i ansiktet på mig. Som jag har längtat!

Sov gott!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0