Yarr!

Pirathelg med UNF. Hur mysigt som helst, även om jag bara var där igår och en liten stund idag. Vi (eller inte så mycket jag) såg pirates of the carribian filmerna, åt tacos, pizza, spelade little big planet och allmänt umgicks. Det var sjukt roligt att gå omkring inne på ica utklädd till pirat. Dessutom tyckte busschauffören, som hade kört mig på samma sträcka fem gånger igår, att jag var fin som pirat. Det var lite fint.

Det här var precis vad jag behövde efter ångesten med projektarbetet hela veckan. Fast jag är i alla fall klar med det och behöver aldrig mer tänka på det. Fett skönt!


(Censur för att hon inte ville vara med på bild)

Imorgon blir det till att kliva upp tidigt (eller tidigt och tidigt, åtta på morgonen är väl kanske inte så tidigt egentligen) för att åka flyg. Jag vet redan nu att jag kommer att svära över Arlandas puckade placering av den gigantiska parfymshoppen, som jag alltid gör. Det går nämligen inte att undvika den för att ta sig mellan inrikes och utrikesterminalerna.

Oh well. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0