Sömnen ja...

Så... Gå och lägga mig tidigt eftersom att jag ska upp och åka flyg vare... Ja... Den där detaljen med att jag måste sova.... Perfekt. Nejmen jag avskyr när jag måste sova av den anledning att jag har någonting viktigt jag måste göra när jag vaknar som kräver att jag är utvilad, för det är endast då jag inte klarar av att somna. Nu gav jag upp, och istället för jag över lite musik till min iPod. Det kan trots allt vara trevligt med lite musik på planet.

Eftersom att jag är extremt trött och dessutom lat orkar jag inte föra över så mycket musik. Jag blev tvungen att formatera om min iPod, precis som jag alltid måste göra när batteriet tagit slut. (jag har haft fett mycket problem med den ända sedan jag fick den då jag gick i nian) Jag har ingen aning om vad som är på den, eller ens när det var jag använde den sist. Oh well. Jag lär inte direkt lyssna slut på batteriet, och gör jag det blir jag förvånad.

Apropå problem. Den dator jag sitter på just nu är så sjukt härlig! Jag har varit inne med min skoldator till skolans datatekniker oftare de senate två månaderna än vad alla i min förra klass var totalt under alla sina tre år på skolan. När jag lämnade in den i fredags fick jag låna den här datorn jag sitter på just nu. Jag önskar verkligen att jag kunde få ha kvar den här resten av terminen, vilket bara är ungefär en månad, för den här har inte krånglat över huvud taget. Dock får jag tillbaka "Tegelsten von Skrothög" på torsdag om allt gått som det ska. (Tegelsten von Skrothög är vad jag döpt den till)

Jag har ingen aning om hur sammanhängande (eller inte) den här texten blev. Jag är ungefär lika trött som igår när jag skulle somna. Då var jag så pass trött att när jag såg att tvålen var slut tänkte jag på toarengöringsmedel för att tvätta bort smink innan jag tänkte på sminkborttagningsmedlet som råkade stå rakt framför mig. (Jag insåg dock att min hud skulle reagera lite negativt på toarengöringsmedlet, så jag sket helt enkelt i att tvätta bort sminket) (Det säger också hur van jag är vid att använda smink...) (jag överanvänder paranteser) (nu tänker jag försöka somna igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0