För att summera helgen

Jag var på UNFläger i helgen. Vi umgicks och var på Umeå Open. Såhär roligt hade jag i Fredags tills jag fick en armbåge i huvudet och därför var tvungen att åka hem;

Det var en klockren träff, armbågen träffade precis på mina glasögon på näsbenet i full fart, vilket resulterade i att hela mitt huvud kändes som att det skulle sprängas. Jag stack tillbaka på Lördagmorgon och var med på festivalen på Lördag kväll, trots att mitt huvud fortfarande gjorde lite ont.

Under dagtid var vi ute på stan och galnade oss, så att säga. Det resulterade i en film, nämligen denna;

Jag är sjukt nöjd med helgen, jag har tillochmed fått lite skolarbete gjort, trots att att jag var upptagen hela helgen.

Imorgon börjar nya jag på riktigt. Inga mera undanflykter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0