kisspaus

För några år sedan satt jag och min bror i baksätet på bilen och diskuterade platser vi har kissat på. Högst uppe i Eiffel-tornet och längst ner i Kiruna gruva till exempel. Vi skämtade om att skapa en blogg med avsikten att skriva platser man har kissat på, och betyg, som andra människor kan skicka in. Det blev inte mer än en rolig tanke. Förrän idag.

Jag har varit sjuk, och efter att ha sovit som en stock i många timmar, ätit en massa äpplen så jag nu har ont i magen, snutit ut något som känns som tio liter snor och druckit te med honung i, har jag nu tagit tummen ur röven och skapat denna blogg. Den är på engelska, vilket är bra eftersom att allt låter bättre på Engelska. (om man kan engelska förstås. Jag är lite halv dålig på engelska, så detta är ett extremt bra sätt för mig att bli bättre på det!)

Det man gör är att man skickar ett mail till mig (mailadressen man ska skicka till står tydligt på bloggen) och beskriver en toaupplevelse. När jag fått mailet kopierar jag det jag fått och klistrar in på bloggen. Om man vill får man skicka med bild och en adress till sin egen blogg, som då publiceras i slutet av inlägget, men det är helt valfritt.

Om det kommer att bli nåt av det här, eller om det kommer förbli ett skämt återstår att se. Hur som helst skulle jag vilja se min brors ansiktsuttryck när han ser att den där bloggen vi skämtade om faktiskt finns. Detta betyder inte att jag kommer att sluta skriva här, eftersom att syftet med den nya bloggen är att andra ska skriva och jag mer eller mindre ska kopiera och klistra in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0