Avkapade ansikten och en frisk paj

När jag vaknade i morse nös jag mer eller mindre oavbrutet i tio minuter, men efter en dusch mådde jag skitbra. Är alltså frisk igen! Jag drog till stan och träffade Ämmäh och Achmed, vilket jag är riktigt glad över att jag gjorde. Dagen spenderades med dessa två underbara dreadsfixerade vänner, och efter att vi ätit hemmagjord pizza hemma hos Ämmäh kom även Josefin, eller Jokke som jag kallar henne, och kvällen bara försvann. Tid går verklgen obehagligt fort när man har roligt. Lite synd, för då tar det roliga slut så fort. Det borde vara tvärt om. Så det tråkiga blir överstökat i ingen tid alls, och det roliga varar mycket längre. Fast då skulle jag väl inte uppskatta det roliga lika mycket som jag gör antar jag.

Mot slutet av kvällen tyckte vi att det skulle vara en bra idé att ta lite egobilder på oss fyra. Det gick inte bra på nåt sätt. Det blev alltid någons huvud som blev avkapat någonstans, eller någon som inte kom med på bilden över huvud taget. Eller så blev bilden riktigt suddig. Fast det gör ingenting, för det var roligt ändå. Jag som är bäst lyckades hålla mig hyfsat okapad på alla bilder, utom de suddiga och de som bara jag och någon till var med på. Nästa gång kör vi nog med den där fina funktionen "selftimer". Det brukar fungera mycket bättre för att få med alla på bild.


Klockan är ungefär halv fyra, och jag kan inte sluta le. Jag lär gå och lägga mig ganska snart eftersom att jag trots allt är lite trött och de flesta av mina vänner loggat ut från msn, sen ska jag sova tills min kropp bestämmer sig för att vakna, utan jobbiga väckarklockor som bara drar en massa batteri utan att ändå väcka mig. Det är trots allt söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0