Uppsala, here I come!

Jag är jätte nervös. Väskan är packad, jag är nyduschad, biljetterna är fixade och snart åker jag till flygplatsen för att för första gången någonsin åka flyg helt själv. Eller ja, det kommer finnas andra passagerare ombord, men ingen jag känner. Perfekt för min flygrädsla, som jag ska övervinna. Jag ska till uppsala och är borta en vecka, ungefär. Hem blir lättare, för då ska jag åka tåg, och det har jag minnsan gjort förut. Jag längtar! Jag ska träffa underbara människor och det kommer att bli alldes awesome.

Det här blev ett dåligt inlägg, för nu ska jag fara iväg för att inte missa planet. Men det gör inget, för jag är taggad till tusen!

Kommentarer
Postat av: E M M E L L Y

Är det inte skoj att flyga flygplan? Hehe ;)

2011-11-03 @ 11:18:15
URL: http://emmellys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0