Klapa snel hest

I natt kom jag och träd fram till att kylskåpet som står i köket i lokalen ser ut som två stycken robotar, beroende på vilket håll man kollar på den. Ibland ser den ut som en sur smartypants, och ibland ser den derpig ut. Ventilationssystemet ser ut som snake i spelet snake, ugnen som ett sjuögdad monster med gigantisk haka och bandvaranden som en fluga. Egentligen var det ganska dumt att inte sova när båda uppenbart var övertrötta, men det var sjukt trevligt i alla fall.

När vi vaknade upp efter två eller möjligtvis tre timmars sömn åt vi frukost, hjälpte till att städa undan och cyklade sedan en sträcka på minst två mil. Även det var trevligt, och jag fick se delar av min hemstad jag aldrig ens vetat om exsisterade förut. Känns fail, jag har lixom bott här de senaste 17 åren... Om man bortser från smärtan jag fick i rumpan av att sitta på en hård cykelsadel i tre timmar så var min eftermiddag riktigt awesome. Dessutom tog jag mod till mig och klappade en nyfiken häst som ville hälsa, trots min hästrädsla. Träd är awesome som fångade ögonblicket innan hästen dissade mig igen. (förmodligen insåg hästen att jag inte hade godis eller nåt liknande)

När jag kom hem efter denna cykeltur tog jag en snabb dusch och sen tog vi oss hem till Wilhelm och hans familj för att äta. Det var najs, har inte träffat honom på ett tag, vilket är lite synd. När jag kom hem behövde jag göra någonting slappt ett tag, så jag photoshopade bilden som är här över. Eftersom att i princip det enda jag kan göra i photpshop är att leka med färger så var det också det jag gjorde. Nu tänker jag sova. Jag kommer att somna som en sten och sova som en stubbe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0