Ny dag

Jag är less på att vara hemma nu. Har haft feber i veckan, varit allmänt deprimerad och i morse var jag spyfärdig. Av förklarliga skäl vill jag helst undvika att spy på skolan, så jag stannade hemma även idag. Nu mår jag bättre och ska därför ta mig till skolan till dagens andra, och sista, lektion.  Den börjar kring ett.

Det var ett tag sen jag postade en egobild tagen i PohotoBooth nu... Måste göra någonting åt det, för jag är extremt ego. Tog fem stycken för några minuter sen, för jag var uttråkad. Trott eller ej var detta den bästa.

Jag är så otroligt snygg då jag sträcker på mig... Jag är inte speciellt fotogensik tror jag...

Teatern idag börjar fyra, slutar fem istället för vanliga tiden mellan sju och nio. Vi ska läsa manus. Jag ska spela spindel i vår pjäs. Det känns sjukt skumt att vara vid datorn den här tiden på dygnet. Efter bara en vecka... Illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0