Frullemiddag

Jag borde verkligen vända tillbaka dygnet... Jag vaknade, tog en dusch och kollade på klockan. Det var för sent för att äta frukost, men lunch gick alldeles utmärkt. Av någon anledning fick jag för mig att jag skulle kolla min facebook innan jag gick upp och åt någonting, och alla vet vi ju hur det går när man bara ska kolla facebook lite snabbt.
Man fastnar.

Nu är det snart middag, och jag har fortfarande inte fått i mig någonting idag. Det kommer att bli en "frullemiddag" för min del alltså. (Frullemiddag = frukost-lunch-middag)

Helt apropå köttfärs.. Jag saknar att vara i Arvika... Långt från hemma och med underbara UNFare. Jag saknar mitt armband som jag hade gjort själv en dag när jag hade tråkigt som jag tappade på trästock, jag saknar Mattias och just nu saknar jag känslan av att vara mätt.

Mattias är sjukt söt. Jag älskar honom och därför tänker jag lägga in en bild från Arvika...

...Tur att åtminstone en av oss blev bra på den...

Nu dök min moster, mina kusiner och tydligen min mormor upp. Förhoppningsvis dröjer det inte länge tills mat, så jag tänker dra mig tillbaka nu.

C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0