Just nu

Just nu så sitter jag och vräker i mig en massa godis. Har gjort det konstant i en halvtimme nu, det är inte ens gott längre, men det GÅR INTE att sluta o.0
Godiset har jag kvar sen i lördags, då jag och min underbara vän Hannah var och såg Avatar på bio, i 3D.
Jag, som inte är särskillt allmänbildad, viste inte vad det var för genre, vad den handlade om eller nåt innan jag såg den. Det enda jag visste var att den är populär och många tycker den är bra.
Själv tycker jag att (och mörda mig inte nu!!) den var ganska förutsägbar, väldigt överskattad och hade ett riktigt lame slut.
Nu tänker jag inte spoila slutet, så jag stannar vid att det var lame.
Dock var filmen väldigt fin, och jag gillade den. Överskattad, men fortfarande bra.

Hursomhelst.
Vi tänkte att "filmen är nästan 3 timmar lång, OCH vi kommer sitta där under reklamen också... Bäst att ladda upp ordäntligt med godis!!"
Så vi går och köper godis för ca 50 spänn var, och äter... fyra godisbitar. FYRA!
Förutom det så tänkte vi ladda upp med läsk så det räckte. Vi köper två stycken 1,5-liters-läskflaskor med två olika smaker.
Dricker?
Kanske en femtedel av en flaska.
För att nu dela upp läsken, så de skulle bli så rättvist som möjligt tänkte vi då hälla upp i muggar. Men vi hade inga muggar, så vi kom på den smara idén att gå in till SUBWAY och köpa fyra stora muggar där.
Hon som sålde de till oss vart ganska fundersam, men vi fick köpa fyra muggar. Kostnad; 8 kr.(som om vi hade köpt vatten i fyra muggar)

Före filmen=
Koka pasta, med en MASSA olika kryddor i vattnet medan vattnet kokar upp. (örtsalt, grillkryda, oregano, pommesfritskrydda osv) Vi åt MYCKET och länge, och sen tyckte vi att det vart brottom till bion, så vi tog bussen som gick en timme FÖRE den som vi hade planerat att ta.
Good, en och en halv timme på stan att  välja godis på. No panic! ^^
Efter filmen=
Mysig prommenad från stan och hem klockan tolv, Hannah sov hos mig och en massa babbel/tråd. (framförallt en massa tråd!!!)

Men men, tillbaka till saken.
Just nu sitter jag och proppar i mig en massa godis, trots att det inte ens är gött längre. Känns ju som om jag borde spara det tills jag är lite mer godissugen, men jag har inte tänkt så långt än, säger vi som.
Jag satte mig vid datorn för att lyssna igenom spel-listan igen, innan jag skulle börja med att ta ut lyrics och acord, å nu är jag på näst sista låten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0