Sommar...

Jag kom just å tänka på hur mycket jag saknar sommaren... Den absolut bästa sommaren som existerar i mitt minne... Allt underbart folk på stan, att få vara med Agnes i hennes suga, att få vara med Arvid, att få sova ut, att få chatta tills fem på morgonen utan att ha dåligt samvete, att få vara i England och träffa mina föräldrar, att få vara i göteborg och en massa mera... Min sommar var underbar, och den hade inte varit densamma utan mina nära och kära. Alla ni betyder <3

HEJ!
Jag har varit på lunch. Nu är jag tillbaka inne i skolan igen. Det är tyst här. Långt borta kan man höra några elever gå till sin lektion. De verkar ha trevligt. Det luktar parfym här, men Sara känner inte det, så förhoppningsvis kommer jag inte att reagera så farligt på det. Det svider i mina ögon och det sticker i näsan, men jag har nyss använt min ögonsalva. Sara sitter och smsar. Jag kom och tänka på i sommras... Najsare sommar finns inte!
Bara därför lägger jag ut sommarens mest cleana bild... (A)

Arvid vart glad när andré cyklade förbi x'D

Nyss frågade Sara vad Napoleon hette i förnamn, eller om han bara hette napoleon. "ADOLF" sa jag helt spontant. Det var lite fail, för jag tänkte på Hitler där... :P
Men jag håller med Sara, vad hette Napoleon i förnamn? För han kan väl inte ha hetat Napoleon Napoleon? Neee....
Vi ska svara på en massa frågor om Napoleon. Fråga ett är "Vem var Napoleon? Gör en kort biografi." Jag svarade;  "1. Napoleon var en diktator som bodde i frankrike. Han ville erövra världen för han var också en sån här maktgalen person som tror att hela världen ska kretsa kring en. Napoleon var den person som införde systemet att udda husnummer och jämna husnummer ska vavra på varsin sida vägen. Napoleon var även den person som kom på centmieter – meter – decimeter systemet. Detta uppskattas av många, men inte av MIG, för jag gillar inte matte.Napoleon hette förmodligen inte Adolf i förnamn, för inte vill väl historieboken att TVÅ galna diktatorer skulle heta samma sak, och inte kan väl en snigelätande fransman heta samma sak som eine Tysk?"
Jag måste ANTINGEN ändra på det, börja om, eller förvänta mig ett MVG... Jag börjar om :P
Sara tycker om mitt hår... *wakawakawakawaka* Sara har sin hand i mitt hår... *wakawakawakawaka* Sara har inte sin hand i mitt hår längre.... Men nu äre dags att plugga, historialektion commin up!
KRAM! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0