Psykolog? Psykopat? Same shit, different names

Jag sitter på golvet och stirrar på Sara, som sitter på en stol. Jag har ont i magen. Har haft det hela dagen. Aj. Vi är så jäkla metal och sitter och bloggar. Najs. Haha.
Hej!
För precis en vecka sedan skaffade Sara sin blogg. Nu sitter vi och bloggar för fulla muggar, både hon och jag. Jag ska vara med Arvid efter skolan idag.
Jag har nyss haft Psykologi. Tack vare att läraren berättade om sitt barn som hade trott att det gick att hoppa över ett två meter brett stup kom jag och tänka på när vi drog om ledningarna i marken hemma. Jag var inte så gammal då, men jag minns att jag brukade springa runt huset, till hålet, vända om, springa runt och till hålet på andra sidan. Det jag inte minns är att jag tittade på hålet och dystert sa "jag vill inte bo här längre", men det gjorde jag tydligen. (pappa har berättat)
Vi ska försöka göra klart låten på musikproduktionen nu. Vi har lång lektion, så jag hoppas vi vi klarar av det. Klassen innan oss (musikproduktionsettorna) har nog slutat nu. Eller snart, Filip gick förbi. Jag kommer ihåg när jag gick i mupp ettan. jag hade rött hår då. Det var awesome. Eller nåt x'D

Nu ska jag lägga tillbaka datorn i dataskåpet innan jag börjar. Jag har ca 4 minuter på mig.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0