Klant! xP

Mullret från en lastbil avbryter mina tankar. Den kör förbi på E4-an, men jag hinner inte se vad som står på den. Jag bestämmer mig för att det inte är hela världen, och går vidare. Jag tar mig över bron och är framme på stan. Jag är fullt upptagen i min egna lilla värld, när jag helt plötsligt går in i en buske. Det är så typiskt mig! Jag väcks åter igen från mina tankar, ser mig omkring och försöker koppla vart jag är någonstans. Jag har aldrig varit här förut. Jag ser en tegelvägg på min ena sida, buskar framför mig, och buskar framför en tegelvägg på andra sidan om mig. Det luktar diesel, och jag förstår verkligen inte hur jag kan ha hamnat här. Tillslut vänder jag om och ser en cyckelstig. går rakt fram på den, jag menar, vart annars kan jag ha kommit ifrån?

Hej!
Idag efter skolan var jag social med Jonas, som skulle vänta på att få spela trumpet. Själv hade jag ändå inget bättre för mig, eftersom att jag hade teater på kvällen och det kändes ovärt att far hem emellan. När han väl började sin spelning drog jag mig mot stan. Jag visade mina släktdrag med pappa genom att gå fel och hamna nånstans mellan en massa hus.. Jag förstår fortfarande inte riktigt hur jag hamnade där, eller vart jag var, men jag lyckades iallafall ta mig till biblioteket för att träffa Hannah :) Vi gick och köpte middag och sen gick vi till teatern för att äta och vänta in att de skulle börja.  *Pil neråt* Hannah är söt :)

När teatern väl hade börjat hade vi avslappning, ryggmassage och improvisationsövningar. Det var awesome! :) När teatern hade slutat väntade jag in att Hannah och Andrés grupp skulle sluta, sen drack vi te tillsammans innan vi började gå hemmåt. Halvägs hem inser jag att jag har gjort någonting dumt.
- jag har tappat min ögonsalva på teatern! *drama button*
Men, det är inte hela världen. Imorgon är (förmodligen)  en relativt kort dag, och jag får ta fet kräm på morgonen och köpa en ny ögonsalva när jag slutat, om jag hinner.
Men nu borde jag kanske sova, om jag är smart.
BTW, kolla in http://www.argalappen.se :P Fullt AWESOME lappar! x'D
KRAM! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0