Jag ska INTE avsluta detta inlägg med ordet "Kram".

Jag är relativt trött just nu. Jag sitter och halvsover, så jag ska gå och lägga mig aldeles stráxz.

Hej!
Idag har varit en lugn och skön dag. Jag tänkte spela in min låt på nytt, för det förra sög ju, men jag gjorde inte det eftersom att jag inte fattade varför jag inte fick nåt ljud i micen. (Ja, jag hade den inkopplad, ja jag hade strömm till den, ja jag hade datorn påslagen, ja jag lyckades få slud genom både basen och pianot och JA jagvet att sladden funkar.) Jag förstod inte vad som var fel, och tillslut gav jag upp. SÅ jag har mest bara såsat och degatidag, fram tills maten. När maten var uppäten tog jag min cykel och for iväg för att möta Jacob vid busshållplatsen. Sen gick vi till mig och var sociala. Han vart typ rädd för mig när jag lyfte upp mitt tangentbord... :P och så höll han min bas som om den vore en värdefull...ehm..bebis eller nåt... (enligt honom, jag tänkte inte så mycket på det) Det var iallafall najs att få träffa honom igen.  :)
MEN just nu sitter jag och halvsover, så jag ska ta och sova. Vet inte riktigt varför jag satte mig vid datorn, för att vara ärlig :P
Men men. Sov gött! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0