JAG BÖRJAR OM

Jag fattar ingenting. Hade vi läxa i gemu nu också? o.0 Vad mer har jag missat?

Hej!
Jag siter på golvet utanför klassrummet. Lektionen börjar om några minuter. Sara sitter bredvid mig. Hon bloggar också. Mittemot mig sitter Linnea och pratar i telefon, Anton som lyssnar på dålig musik bara för att det är nostalgi och Kalle som gäspar. "Hey now hey now". Det var verkligen sån musik man lyssnade på förut. Usch. Flashbacks from my past rushing by. YAY. Not.

Iallafall. Jag förstår inte så mycket just nu, men jag bryr mig inte så hårt heller. Jag tänker på Arvid. Jag längtar tills ikväll. Vi ska på någon random konsert, jag, Arvid, Philip, Erica, Mamma å Paappa. Efter konserten ska Arvid sova hos mig. Det är det jag längtar tills mest. Jag älskar Arvid. Vill att han ska vara här nu. Det är han inte. Men men, life is touf, and touf's shit. LOL.

Förästen, har vi historia eller kulturhistoria nu? Och tydligen så ska kulturhistoriaarbetet var klart idag, och jag fattar fortfarande inte vad uppgiften ens är.

Nu hörde jag från Albin att vår ensemblegrupp typ ska splittras och endast gitarr, trombon och sång ska vara med i låten på konserten. Alltså ska trummor, bas och piano bort. Jag förstår att läraren tycker att det lät jättedåligt igår, för det gjorde det verkligen. Jag har aldrig någonsin spelat sämre inför folk än vad jag gjorde på genrepet igår, men det är väl ändå bättre att det går piss på genrep än på konserten? Sen tycker jag att det var orättvist av henne att anklaga mig inför min klass och musikarna för att ha struntat i att öva. Jag HAR övat, jag hade bara en piss morgon igår. Jag hade inte sovit så mycket och var jättetrött. Jag vet att det är en JÄTTEdålig ursäkt, men jag förstår inte hur de tänker att vi ska hinna med allt skolarbete, plugg OCH sova.

Jag börjar känna stressen. Jag har alltid hört att tvåan ska vara värst, och ja, jag förstår faktiskt. Så äre.
MEN nu börjar min lektion, så KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0