Jag är allergisk mot parfym

Jag skyndade mig för att hinna i tid till lektionen... Och så kom min stora fasa! Det var ett monster, ja nästar rent av ett spöke. Det var....
DET FRUKTADE PARFYMMOLNET! :O
Jag hade inget vapen för att kunna kämpa, så jag var tvungen att fly fältet istället och hoppas på att molnet inte skulle följa efter mig. Jag försökte springa, för att snabbt komma ifrån monstret, men månstret hade redan attackerat mig. Mina knän gjorde ont, så jag var tvungen att ta det lugnt. Jag gick med snabba, plågade steg bort till trappen. För att inte överanstränga mina knän ytterligare när jag skulle ner för trappen så gjorde jag treåring-metoden, jag satte mig ner och åkte kana ner för trappen.
När jag kom ner för trappen var jag skadad, jag hade ont i mina knän, ont i min rumpa och svårt att andas. Tårarna rann och jag hade återigen hamnat i målbrottet.
Jag gick ut för att ta luft. Där vågade sig inte parfymmolnet ta sig, så jag var säker, för  den här gången.

HEJ!
Jag hade nyss lektion, men läraren bestämde sig för att vi skulle få sluta lite tidigare än vanligt, eftersom att vi ändå inte kunde fortsätta jobba på uppgiften vi har. Eftersom att jag ska få sjuss till vårdcentralen (tror jag det var)  om ca 20 minuter hinner jag ingen vart, SÅ jag hamnade framför min dator och pasar på att blogga lite.


EMILIA ÄR ASCOOOOL!!!


Idag på första lektionen fick vi en uppgift att göra en låt med minst en vers och en refräng. Till hjälp hade vi en MC-GUIDEN-tidning. Vi hade en kvart på oss. Min och Saras text vart... såhär;

She put a meetboll
on her fork
it was something I saw
Run away...
on the highway
from my mother in law

Weels goes roun round roouuuuund
I'm going away
I'm gonna live my life
My way

NU måste jag dock dra, för annars misar jag sjussen... Får blogga mera ikväll. Eller nån gång... JAG VET INTE! :D
KRAM! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0