Igår...

Jag skrev ingenting igår kväll. Kommer världen att gå under nu?
Ja, det kommer den, för världen kretsar kring mig.


Hej!

Jag vet att världen inte kretsar kring mig. Världen kretsar ju runt Stefan!
Jag ska fylla i vad som hände igår, medan mitt minne fortfarande är relativt friskt.
På lunchen är det en av de som arbetar där som vet mina matvanor, vilket är ganska kuL. NU vet jag vad han heter, jag fick tillfälle att fråga! :) Han heter Alexander.

Efter lunchen hann jag bara vara med på halva historalektionen, sen vart jag "utdragen" av min ensemblegrupp. Det visade sig att det Albin hade sagt var sant, hela gruppen får inte vara med på konserten. Det är hel sjukt! Vi repade ett tag. Det gick ganska bra, men tack vare att ettorna ville in i ensemblerummet så vart iallafall jag sjukt stressad, så det gick inte så mycket bättre. Vi kom överens om att vi skulle få vara där i ca 15 minuter till, och sen skulle ettorna få ta rummet. Vi han repa ca 5 minuter, sen kom rektorn och skulle bli lite mera "insatt" i vad det var som hade hänt. Han höll oss kvar där ett bra tag, sen när vi väl fick gå rusade jag ut därifrån. Jag ville bara bort så fort som möjligt så jag rusade iväg och försökte hitta ett tyst ställe, vilket jag inte lyckades med så bra. Jag bänkade tillslut ner mig på den enda lediga bänken jag kunde hitta. Jennifer hittade mig efter ett tag och pratade med mig, sen kom Jonas också. Vi satt och babblade ett tag, vilket fick mig att må lite bättre, sen kom en kille som tydligen heter Ludvig. Jag har snackat med honom förut, men aldrig utan att jag har varit "parfymbesprutad". Igår var jag inte det. Jag hann inte prata med honom så länge, för rektorn kom och frågade om jag spelade piano, vilket jag gör. "Bra". Sa han, och sda att jag skulle följa med honom för att förklara hur bra jag spelar efter noter. (jag kan inte läsa noter alls) Tillslut fick jag gå därifrån, en aning förvirrad. Jag orkade inte med sista lektionen, så jag stack till biblioteket på stan i hopp om liten tyst stund innan jag skulle möta Arvid där.

Det vart ingen tyst stund, för det var pyssel där. Man kunde göra sina egna pins. Det var ändå ganska kuL :) Jag gjorde tre stycken, en där det stod "THE GAME", en gul smiley som räckte ut tungan, och en där det stod "jag bits".
Arvid kom dit efter en stund, och ville också göra pins. Han gjorde en jättefin ninja, och en ehm... ja... jag vet inte hur man ska beskriva den, men den är väldigt Arvid.

På kvällen gick vi och såg en jätte awesome konsert! NO WORDS CAN DESCRIBE! Den var bara awesome, och jag skulle lätt se dem igen! Allt var TV-spels relaterat, så jag tror att det var mer awesome för Arvid än vad det var för mig, men det var sjukt awesome för mig också! Det roliga var att varken jag eller Arvid viste vad det var vi skulle se i förväg, så det vart en väldigt glad överraskning för oss båda. :D En annan glad överaskning var att Ludvig (från mitt sommarjobb) också var där. :) Han har jag inte träffat sen sommarjobbet slutade, så det var fett med najs :)

Efter konserten for vi hem och åt glass och kollade på det som var kvar av Idol. Vi hann se från det fjärde numret, så vi hann se Tove. :) Tillslut gick vi och sov. (Arvid sov över) Det var länge sedan jag sov så gott som jag gjorde i natt. Det var sjukt mysigt, och jag vaknade bara två gånger, en av att Arvid snarka, och en av att hans väckarklocka gick igång.

IDAG
Idag har jag inte hunnit göra så mycket än. Bara att ha vaknat och kolalt på Arvid, som är jättesöt och att ha ätit en BAOUTASTOR frukost. Arvid stack hem för en liten stund sen. När jag har bloggat klart ska jag spela in min låt "Light" på nytt, för den förra var ju bara slarv som jag gjorde på några timmar. Nu ska jag göra om den, bättre. Fast jag kommer nog inte hinna klart idag, för nu ska jag försöka göra den bra också :P. Jag ska ägna typ två timmar åt det, sen ska jag städa lite snabbt. Efter maten ikväll ska jag vara med Jacob, en kompis som jag inte har träffat på ca ett halvår. Blir awesome ^^
Men men. Hare gött!
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0