A A och O finns inte!

Det mest intressanta som hende igor... Jag satt framfor tva 70-ariga fjortisar pa flygplanet... GREAT JOY! x'D

Hej!
Jag befinner mig i England, vilket er andledningen till att jag inte kan skriva svenska alfabetets sista tre bokstever.
Idag har jag varit pa byn och kopt en massa godis. Typ tomde afferen pa starburst. Jag har nu kopt till Agnes, Andre (vet inte hur man gor apostrof pa den her datorn), Jonas och till mig sjelv. Jag hittade inte den sura smaken\youghurt som Arvid ville ha, men det var en liten butik och imorgon ska vi till Manchester. JAG SKA KOPA SOCKAR! Juste, jag kopte skittles till Hannah ockso. Om jag har glomt non, seg gerna till. typ... NU
Det er najs att treffa Granny och Grandpa igen (farmor och farfar). Vi funderar pa att foresla for Granny (farmor) att skaffa facebook. Pappas ide, och jag forestellde mig da Granny sittandes framfor Farmville vantandes pa att hennes jordgubbar ska bli klara. Vet inte varfor.
men jag ska dra nu, ha de bast. KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0