Skriver KRAM nu så har jag det gjort.

Muttrar. Hatar när min dator gör såhär.
Muttrar ännu mera.

Hej!
För typ lite mer än en halvtimma sen stack Hannah och Betty. Vi gjorde en låt, och spelade in en del av den. Fast klar vart vi inte, men vi ska göra klart det sen nån gång. Min dator radderade ALLT vi hade gjort (TROTS ATT VI HADE SPARAT) så vi fick börja om efter mer än halva tiden. Vi har även ätit lite starburst ^^ (gött)
Innan Betty och Hannah kom till mig laddade jag ner Reaper till min dator. Jag tycker att det är fult att de säger att den reaper versionen jag laddade ner är anpassat för mac, och så funkar det inte ens på mac. *MUTTRA*
Vi åt hos mig i vardagsrummet, kykling och bulgur samt resterna från min födelsedagstårta. den...är..borta...nu... *snyft* Den var verkligen världens bästa tårta någonsin.
Vi tar en tyst minut för att den är borta, och medan vi gör det finns fyra bilder, snodde de från Bettys blogg, allihopa. :P

Eller snararare... Jag hade TÄNKT ladda upp alla dessa fyra bilder, men datorn strejkar, så det bilr bara den här. Men snodd från Betty är den. Får titta på den en minut istället.
ARVID HAR RINGT MIG! :D Jag vart asglad, HAN ÄR FRISK! (han har varit sjuk några dagar) :D :D :D :D Ska till honom imorgon. :) YAY ^^
MEN nu ska jag ANTINGEN dammsuga på mitt rum och sova sen, för JAG börjar klaga på att det inte går att andas där, och då är det illa, ELLER så ska jag sova nu. Får se hur det blir.
Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0