Mariosvamp <3

jag var elevguide i fredags. KuL, jag och Sara (Som också var det) fick inte så mycket att säga eftersom att mest Benjamin, men även lite grann Mårten tog över allt så vi inte fick en syl i vädret. Dåligt att de la ihop musik och musikproduktion, det var ju några som ville kolla på musikproduktion jue. Jag och Sara hade lika gärna kunnat vara på lektionen.

Hej!

Efter skolan i fredags stack jag till biblioteket. Där  var det folk, Valdemar, Enar, Kikki med flera. Jag gjorde en pärlplatta till Arvid i form av en grön svamp (som finns i mario). Efter nån timma ringde Arvid och sa att han skulle möta mig på biblioteket. När jag gav den till Arvid bad jag honom skaffa ett liv. Han tyckte det var jättekuL.
Vi for till honom och där var det awesome. Vi åt, babblade, kollade på idol, pratade en massa och typ.. sov...
På lördagen vart det bussigt. Jag gick från Arvid till stan, tog bussen hem, duschade, tog bussen till stan, köpte en banan, tog bussen till mina kusiner för att jag skulle vara barnvakt, sen tog jag bussen till stan, väntade in Jacob och sen tog vi bussen som räckte nästan hem, gick några hållplatser, hoppade på en annan buss, åkte EN hållplats, sen var vi hos mig.

Hos mig såg vi på film, och flummade lite. Sen när han skulle hem gick vi till hållplatsen. Vi såg bussen komma, så de sista 70-120 meterna fick han springa. Bussen hade en bra chaufför, inte en sån där sur en som tycker att man ska skylla sig själv om man inte är i tid. Bussen stannade, och Jacob klev på. Sem joggade jag hem, vilket gjorde ont i både knänen och magen. Har verkligen SÄMST kondition nu.  Sedan var jag på msn tills tio i 5, gick och la mig klockan halv 6 och jag vaknade klockan 12.

Idag skulle jag göra massa saker, men jag har ingen ork för nånting typ. Skulle spela in bakrunden till min, Hannahs och Bettys låt, men jag kände att "nej.. jag kan inte, jag har en massa viktiga saker att göra!" Så jag bestämde mig för att städa. Men nej, jag "har ju en massa skolarbete". Så jag skulle göra det, men det tog emot nåt så enormt, för jag hade ju lovat Betty att jag skulle spela in, men sen så kan jag ju inte.  Det vart en liten ond cirkel. Jag tror jag kan ha tappat kontrollen i mitt liv lite... Förlåt.
nu så ska jag göra nånting.
typ sätta in sladden till datorn så den får ladda eller nåt. Så spännande är mitt liv just nu = datorn har inge batteri. *dramabutton*
IKVÄLL BLIRE ICA MED AGNES!!! :D Var ett tag sen, längtar.
YAY.
blöh.
Nu blire inge mera gvettigt.
HAHA, gvettigt x'D Skulle vara vettigt x'D HAHAHA
... jhag är trött... ÖH... Vill typ sova, men måste vänta. LOL.
aja.
KRAM! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0