Juste... rubriken ja..

Jag har inte skrivit, varken i fredags, eller i går. Går världen under NU då? I don't think so.

Hej!
I fredags kom jag hen från england. Skönt att komma hem :) Efter att jag hela dagen rest med flygplan var jag ganska trött, men det hindrade mig inte från att vara med kompisar! Jag var med Agnes och Jacob. :)
På första flygplanet fanns det en skrikande bebis som de sista 15 minuterna skrek oavbrutet. Så när planet hade landat och man fick resa på sig, reste sig en kille, som satt framför mig, sig upp och med en bred Manchester dialekt bad om ursäkt för sin kompis, som plötsligt fått lite hemlängtan. Dessa killar hade nitar, tatueringar och den typ av personer som förmodligen inte är så trevliga efter en kväll på puben, så man förväntade sig inte riktigt någonting sådant :P
IGÅR var jag på halloweenfest hos en kille vid namn Dmitri (ingen aning om jag stavade rätt eller fel nu). Jag hade aldrig träffat honom förut, men det är en kompis till André och han fick ta med sig två kompisar, vilket vart mig och Elma. Man skulle vara utklädd, så jag klädde ut mig till en irish leprichaun. (väldigt läskigt) Så här såg jag ut:

Elma hade klätt ut sig til en död brud från ett bröllop. Hon hade sminkat ett sår i pannan, och det vart sjukt bra! André skulle klä ut sig till zoombie, och jag fick uppdraget att sminka honom. Eftersom att jag varken har sminkartalanger, eller bra smink så vart det ju som det vart. Han såg kanske inte riktigt ut som en zoombie, men frisk såg han inte heller ut som. (Ögonen vart dock ganska bra ^^)
Idag har jag varit med Jacob en stund, gått till ica med André och svurit över att MSN inte gör som jag vill, och internet är segt.
Imorgon är det utvecklings samtal, great joy! *tumme... upp?*
Men men, nu ska vi se om internet strejkar eller om jag lyckas publicera detta. SPÄNNANDE! *äter popcorn och har ögonen "fastlimmade" på datorskärmen*
Ha de gött! KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0