hej

Jag sitter i klassrummet. Det är kulturhistoria.  Eller det var nyss kulturhistoria, men ingen orkar gå härifrån. Reptiden på ensemblen är slut och det är nu vanlig kulturhistoria. (kulturhistoria och ensemble har ett ihopslaget projekt just nu) Vi ska göra en individuell skriftlig analys om det vi spelar, men jag förstår verkligen inte vad det är man ska göra. Jag vet vad jag spelar/sjunger, och jag vet vad en analys är, men HUR ska man analysera en munk-låt på latin? Jag vet, det är kanske inte det svåraste, men jag själv förstår inte.

Lite stressigt är det för tillfället. Ska träffa Arvid idag. Vill inte sjuta upp det, träffar honom så pass sällan.  Att sjuta upp läxor å så en dag till skadar inte, med tanke på att jag ändå är IGvarnad i det mesta och inte bryr mig så hårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0