Äter en kaka och dricker mjölk

"Se inte så uttråkad ut, jag blir nervös!"
... Det är det bästa en lärare kan säga till mig när jag är koncentrerad, känner jag...

Hej!
Jag ska snart repa på eine keine nachmusik (som jag fortfarande inte vet hur man stavar till) på kulturhistorian. Lär bli awesome, eller åtminstone mer awesome än att ha kulturhistoria. Jag har sett rektorn här idag, så det lär ju bli en lektion.
Sen var det  väldigt awesome att jag inte missade ensemble igår, jag missade bara engelska och historia, och då vart det ännu mera värt att fara iväg och värva istället.
Awesome.
Ikväll är lite obestämt hur det ska bli, men jag ska vara med Arvid iallfall. Frågan är bara om Agnes och Jacob hänger på, eller om vi blir själva. Jag hoppas de hänger på, men jag har ingen aning.

MEN nu tänker jag kolla mailen och sen gå till lektionen som börjar snart. Ha de bäst
KRAM! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0