Arvid skrek penis! <3

Jag fick nyss ett sms av Agnes... HON KOMMER TILL SKOLAN IMORGON!!!! OH NOES!!!!!
Det är besökvecka för niorna den här veckan, och imorgon så är det tydligen hennes skolas tur. Bör jag gömma mig?


Hej.
ARVID ÄR SÅ JÄVLA SÖT! :D
IGÅR satt vi på Frasses och åt innan jag skulle iväg till en UNF träff. Så kommer Emilia och Nicole och vi blir lite flummiga. Tillslut upptäcker jag att jag sitter i Arvids knä, och att han pussar mig. Inget hångel eller så, bara en vanlig puss. Då skrek några vid bordet bredvid "Det här är en jävla resturang, inte ett jävla hotell!!". Helt plötsligt vänder sig Arvid om och säger "Vet du vad... PENIS!"
Sedan hade vi en diskussion lite snabbt, tills Arvid gick för att slänga skräpet. En av tjejerna då (som jag inte kände igen) sa att jag gav min pojkvänn för mycket andrum, vilket fick mig att svara "Jag har ingen pojkvänn, jag har en flickvänn.". Hon kollade på mig med en fjortisig blick och frågade varför jag satt och höll på med honom då, om jag nu hade en flickvänn. Jag pekade på Arvid och sa att det han är min flickvänn. "VA?!?! Är han en hon?!?!?!" utbrister hon. Jag svarade ja, nickade och började gå till Arvid. När jag gick förbi bordet sa hon "Du skrämmer mig".
BRA! :D
Så bra som jag mår nu har jag inte mått på riktigt länge, och det har jag att tacka Arvid för... <3

IDAG har varit en väldigt intressant dag, som alltid. Jag hade ensemble idag!!! FÖRSTA GÅNGEN MED LÄRARE PÅ DETTA MOMENT!!! Det gick väl sådar, men ändå bättre än förväntat. Sedan hade vi matte, men jag gick inte dit. Dels för att min kompis ville snacka lite, men främst för att jag inte hade nån vidare lust. Jag vet att jag måste börja gå dit, för jag är IGvarnad, men det tar emot så enormt mycket. :S

Sedan var det lunch, och då passade jag på att hälsa på Tove som skulle vara i skolan bredvid och värva till UNF. Efter lunch hade vi musikproduktion, och då skulle vi göra ett radioprogramm, men hela lektionen vart i stortsett bortflummad. Uppgiften är att lägga in en intervju som är MINST 30 sekunder lång, mixa ihop två låtar som läraren har valt, fylla ut resten med låtar, prat och dyligt, ha ett intro och autro pling och döpa programmet. Den ska vara 8 - 10 minuter långt. Vi har imorgon på oss också, och vi hann fixa intervjun och bestämma låtar. :)

Sen efter skolan gick jag och Sara till stan för att vi skulle ta samma buss. Hon skulle repa, och jag skulle träffa Arvid hemma hos mig. När vi kom till stan var det några minuter kvar innan bussen gick, så då gick vi in till biblioteket. DÄR satt en av tjejerna som skrek på oss igår, som btw var en av de som gjorde mitt liv till ett helvete för två år sen. Jag hade LITE svårt att inte tänka på Arvid när jag såg henne blänga på mig med sitt flin... :]
Jag och Arvid lyckades tajma varandra ganska bra, och så var jag med honom några timmar. MYS ^^
NU så ska jag göra klart psykologin, jag har redovisning imorgon, jag ska duscha och göra den enormt jobbiga uppgiften "lägga två låtar på ett USB-minne". Sen blire sömnen ^^

Vinterpuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0