Vi har shampoo, så allt löser sig!

Skulle möta Arvid idag. Vid tolv nån gång. Jag försov mig, för jag hade tydligen stängt av min väckarklocka i sömnen eller nåt, för den ringde inte. Kom dit kvart - tjugo över, och då hade han ringt tre gånger.
Arvid, du är söt.

Väl på stan var jag och Arvid med några Randoms, varav en av de hette Jakob och... ehm... resten har jag inget minne av vad de hette... -.-

Hursomhelst.
Efter ett tag gick jag och Arvid för att äta. när vi sitter där och äter helt i godan ro får jag gett telefonsamtal. Av min reaktion på samtalet, dvs ansiktsuttryck och tonfall, så trodde Arvid att nån hade hamnat på sjukhus och han gjorde sig beredd att storma ut för att fara dit. Det var det inte. De ringde från Radio, och de ska spela min låt där... -.- Och så vill de ha en intevju med mig också... Efter samtalet vart jag lugn. Och lite nere. Jag ville inte att min låt skulle komma med, men tydligen så gjorde den ju det.

När vi hade ätit klart gick jag och Arvid på stan en liten stund, och sen for vi hem till honom. Där drack vi oboy, myste, kollade busstider och vi... ehm... Jag vet inte riktigt hur man ska beskriva det, men om någon utomstående hade sett oss hade han eller hon DEFINITIVT varit 500% säker på att vi hade rökt på... Vilket vi inte hade, vi båda var bara lite trötta. x'D

Efter att vi lugnat ner oss så gick vi bort till busshållplatsen för att ta oss till Nicole. Arvid tog med sig shampoo, för att "allt löser sig med shampoo".

(Egentligen klagade han på att jag klagade på att han hade fett hår, vilket fick mig att klaga på att jag inte alls hade klagat på honom genom klagande, utan att jag bara snällt hade påpekat att han hade fett hår UTAN att klaga, vilket han klagade på att jag klagade på.)

Väl hos Nicole... Vi möts inne på en pizzeria... Där vi väntar på pizzorna och pengar, för att ingen var smart nog att fixa kontanter innan vi gick dit... Vi fick varsin klubba ^^ Efter en stund går vi därifrån och hem till Nicoles... Mammas bästa kompis? Minns inte riktigt hur det var, men det va najs. FILMKVÄLL!!!
Vi såg först slutet på nån julfilm, som de hade sett innan vi dök upp, och sen såg vi Lilla sjöjungfrun (Disneys version) medans vi åt pizza och drack läsk. När filmen var slut såg vi en till random film, men jag minns inte vad den hette. Jag "mobbade" Arvid för att han skulle byta ut mig mot en serietidning och TVspel. Han tyckte jag var ond.

Trust me, det här var det bättre bildvalet, vilket säger en hel del.
Vi nio som var där var... Emilia, som inte är lik mig, jag, som inte är lik Emilia, Filip, KAXARN, Cow, Arvid, och Nicole, Hannah och Nebeus. (de sista tre är inte med på bild)
Vi stack hem kring tolv nån gång. När jag kom hem hade alla gått och lagt sig, så jag gick ner i källaren och spelade piano i mörkret. Sjukt najs!

Nu väntar jag in att Arvid ska ringa mig, för det skulle han göra när han kom hem. (han gick hem, jag fick sjuss) Det är bara ett fåtal personer som vet varför jag vill att folk ska ringa när de kommit hem efter att ha varit med mig. Ja, jag har litte "mormor-vibben" över mig, men ni som vet förstår. Ni förstår varför jag inte kommer att somna före han gör det.

Tills dess, Jag ska spela piano!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0