krogrunda med UNF

Jag har haft den bästa kvällen på länge! Vi gick runt och testade krogar och resturanger på deras alkoholfria utbud samt om de kollade legg på våra minderåriga medlemmar. Jag var med på tre av ställena. Ett av de var helt okej, även om "salt lassi", som drinken hette, smakade som skit. Den bestod av mjölk, youghurt och diverse olika kryddor... Annars har jag druckit bland annat mangojuice, någon fancy jordgubbsdrink, nån blåbärsdrink och en asgod mandarindrink.

Alla bilder jag har från kvällen;





Nu är det dags att sova. Eftersom att jag är extremt trött efter en lång, jobbig vecka och en awesome kväll ute lär jag inte ha några som helst problem med att somna, trots helikoptrarna som flyger runt ute och bevakar den årliga fysikgrändsfesten. Imorgon bär det av till Wendelsberg! Ser grymt mycket fram emot det!
GOOD NIGHT!

Kommentarer
Postat av: FikonSpik

En enligt mig väldigt god alkoholfri drink är Rosa Pantern Virgin! Varianten som redan skaffat sig ett sexliv är det alkohol i. Dessutom skulle jag inte vilja ha en drink som någon haft i sig/stoppad snoppen i <_<

Väldigt rosa mjölkdrink ^^

2012-05-27 @ 20:47:33
URL: http://crapscrapper.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0