Dagens...

Dagens felhörning; "Jag ska iväg till polisen och fixa ett ligg". Egentligen sa han att han skulle fixa ett legg, men jag antar att jag bara hör det jag vill höra.

Dagens skadeglädje; På bussen till skolan i morse satt jag på ett av sätena då man åker baklänges. Några säten längr bak i bussen satt två tjejer som satt och sminkade sig. Bussen tvärstannade plötsligt för trafikljusen vilket resulterade i att en av tjejerna råkade få ett långt svart mascarastreck från ögonbrynet och några centimeter uppåt. Jag hade väldigt svårt att hålla mig för skratt, skadeglädje är den enda sanna glädjen. Plus att hon faktiskt får skylla sig själv som sminkar sig på bussen.

Nu har jag ungefär en timme kvar av min håltimme som jag ska plugga på. Har prov i eftermiddag som är betygsgrundande.
So. PLUGG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0