För att min mail strejkar och jag håller mina löften

Min mail strejkar, så jag får helt enkelt ladda upp en bild här istället. (Det är så att en kompis ska klä ut sig till katten i Alice in wonderland , om ganska länge, och jag ska hjälpa till med att klä ut honom) Det här var då på ett ungefär hur jag tänkte, förutom att sminket inte ska vara på mig och en aning mindre slarvigt gjort. Jag orkade inte he på mascara heller, men det spelar mindre roll.

Jag gjorde munnen slarvigt, så det går nog att få till den snyggare. Dessutom bör man använda en svart tuschpenna, och inte en blyertspenna.

För att sminkningen ska synas tydligare laddar jag upp en närbild på mina ögon också. Jag ökade kontrasten på bilden för att det tydligare skulle synas hur jag hade sminkat.

Sådärja. Jag håller som sagt mina löften.

Kommentarer
Postat av: Cringlan

Det är verkligen lyckat. Man SER klart och tydligt vad du föreställer (tittade först på bilden före jag läste texten). Det värsta är när någon är utklädd o man funderar under hela festen vad den andra är. Utan att våga fråga.

2012-03-27 @ 21:18:41
URL: http://cringlan.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0