FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN!

Igår var det delvis strålande sol och delvis spöregn.
Och jag tog studenten!
Eftersom att jag känner mig så jävla bra, rätt så trött och en aning ego för tillfället, slänger jag in en massa bilder och skriver inte så mycket. Jag syns på alla. Som sagt. Ego.
Utspringet. Bild tagen från skolans facebooksida.

 
"Det var vi som sprängde högtalarna i studion"
 

Det känns som att hela dagen mer eller mindre gick ut på att äta...
 
På kvällen åkte jag och min Dumfåne till Nydalasjön. Han tog lite bilder på mig. Laddar upp den här för att jag är så jävla bra! Och fett ego. :P

Nu väntar en awesome sommar och sen flyttar jag söderut för att gå Projektbildaren på Wendelsbergs folkhögskola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0