Icke vettig rubrik

Jag sitter på skolan i min pojkväns på tok för stora tröja som inte alls passar mig (fast jag bryr mig inte, den är varm och jag fryser) och längtar hem. Jag har slutat för dagen, men mina knän gör så fruktansvärt ont att jag helst inte vill flytta på mig alls, så jag måste vänta tills klockan två innan jag kan ta bussen till stan. (Istället för att bara gå den korta sträckan nu. Kalla mig lat om du vill, men när jag har ont i knän har jag all rätt i världen att vara lat)

Telia gör mig för övrigt inte klok. Nyss gällde nånting, sen gällde nåt annat, och nu nåt nytt igen. Jag blir så sur när de inte ens meddelar att de ändrar priser och så, utan bara kör på och låter mig upptäcka själv att "hoppsan, jag kan inte längre kontakta någon via mobilen och jag är pank, så jag kan inte flylla på kontantkortet". Asbra. Not.

Dålig dag idag. Behövde tre personer idag. En av de träffade jag, då jag vaknade hos honom. De andra två var av okänd anledning inte på skolan. Misstänker sjukdom, så som tex förkylning.

Nejmen då kanske de vore passande att göra nåt av nytta. Typ plugga. Eller sova....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0