Lite tankar bara

Fick veta för några dagar sedan att jag inte fick jobbet jag sökte. Känns lika bra det med tanke på att jag har så mycket i skolan att göra. Känns också bra att jag nu har ett CV och ett personligt brev jag kan utgå ifrån nästa gång jag söker jobb, när det nu blir.

I eftermiddag har vi styrelsemöte. Vi ska planera inför FÅMet. (föreningsårsmöte) Jag har lite svårt att fatta att det redan har gått ett år, och att det här är det sista vi planerar tillsammans. Efter årsmötet ser styrelsen lixom annorlunda ut. Kanske kommer jag sitta kvar ett år till, kanske kommer jag inte sitta kvar.  Hur som helst vet jag en sak, och det är att det har varit ett sjukt bra år och att jag har lärt mig en massa jag inte hade kunnat lära mig annars.

Så. Emilia, Gustav, Bodil och André. Det har varit ett sjukt bra år och ni är awesome.

Bild som togs på förra årets FÅM, när vi precis hade bytt styrelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0